Задава се интересен процес относно границата на защита, която търговските марки получават в Интернет. Оплакването е от Америкън Еърлайнс, които не са доволни от факта, че Гугъл връщат реклами на конкуренти при търсене за термини като "American Airlines" и "aa.com". Допълнителен проблем, според тях, е фактът, че Гугъл в интерфейса на AdWords предлагат на рекламодателите да купуват ключови думи, които са търговски марки на компании, които оперират в същата индустрия.
Гугъл са били страна по подобни процеси, но нито един от тях не е достигал до съдебни заседатели, засега.
Интересен коментар на Ерик Голдман -- професор по право в Санта Клара.
18 август 2007
Търсене и реклама около търговските марки
Абонамент за:
Коментари за публикацията (Atom)
Няма коментари:
Публикуване на коментар